Data e postimit: 2017-06-21 15:25:32
Lexime: 3587
MIRE SE ERDHE RAMAZAN
Lloji: Analize letrare
Tema: MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
Autori: Florentina Isufi
Shkolla: shkolla ahmet delia
Klasa: klasa e 6
Qyteti: skenderaj
E-mail: florentinaisufi@out.com


MIRE SE ERDHE RAMAZAN
TI E GEZON QDO MUUSLIMAN
QE 1 VJET MALLI MKA MARRE
NE AKSHAM ME BA IFTAR
JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM
ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN
1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT

Vepra te ngjashme
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Enes Kallaba · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
8 Marsi Dita e nenave eshte sot E gjithe nenave ne mbar boten Por nenen time sbesoj dot Ajo nuk gezon sot por do te derdhi lot. Oj nena ime qe je larg meje Dashuria jote qendron ne mua Sot nuk po mundem te uroj si ne femiri Andaj ta kushtova...
Autori: Viona · Lloji: Poezi lirike · Tema: mos me thoni gurbeqare
morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit mu shue drita e imanit me mungon thirrja e ezanit mos me thoni gurbeqare ndaqi dhimbjen me ma ndal ti oj nan ma bon hallall qi per mu ke shum mall sa her vjen o ...
Autori: ShenajOsmani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
A u zgjove moj lule pranverë.!? Qe sa kohë të pres në derë. Malli sec më mbyti si përherë Shpresova të t'takoj edhe një here Ende të pres e molisur pas një arome te dalldisur unë shpresova se do vish po nuk erdhe si do rish...!...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: Stefania Mita · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku ndodhen te qeshurat dhe gezimi .Te gjithe u larguan larg per diçka me shume .Tani ato quhen thjesht kujtime .Kujtime shume te bukura .Sa nostagji kur beje ...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
8 marsi dita e nenes eshte kjo dite shume e gezuar dhe me kete feste te bukur 8 marsin ta uroj ta uroj me nje buqet lulesh per ty nena ime
Autori: Viola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bora
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre dhe jan shum te lumtur.Por stina e dimrit jo veq qe i gezon femijet por i gezon edhe gjith njerzit. Dita me madheshtore eshte nata e vitit te ri dhe zbuku...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
100 Vjet Njëqind vjet Të ndarë Njëqind vjet Të përqarë Njëqind vjet Vallëvrarë Njëqind vjet Të nënshtruar Njëqind vjet Të robëruar Njëqind vjet Të tradhëtuar Kurrë të bashkuar
Autori: Jasin Jakupi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e alfabetit
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...




Komentet e fundit!

Emri: mero
Email: itsmero@out.com
Komenti: i dont understand albanian but this poem is very beautiful:

Emri: florentinaa
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: bukur bravo te lumte

Emri: florentinaa
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: bukur bravo te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com